poniedziałek, 12 marca 2012

Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki

Muzyka jest dla mnie wszystkim. Nie dziele jej na jakieś gatunki. Kocham każdy jej rodzaj, zaczynając od disco-polo a kończąc na rocku. 
Jest wiele piosenek, które mają coś wspólnego z moim życiem, moim nastrojem, moją osobowością. Wiele piosenek niesie ze sobą wiele wspaniałych wspomnień, przeżyć, przemyśleń. Często muzyka powie nam więcej o kimś, niż on sam o sobie ..




 Gram na gitarze..

.. i pianinie..












..to jest moją pasją <3 . To jest to, co kocham <3
Lubię też śpiewać, choć nie zawsze mi to wychodzi ;D


A Wy gracie na jakiś instrumentach? 
Czym się interesujecie ? 

1 komentarz:

  1. Jak na razie nie gram na żadnym ale mam zamiar nauczyć się gry na gitarze ;) Dzięki za miłe słowa ^^

    OdpowiedzUsuń