piątek, 16 marca 2012

Uśmiechnij się! ;)

No w końcu!!! Wiosna przyszła z czego się ogromnie cieszę! Słońce mi chyba po trochu zaszkodziło, ale to co ;) Mam bardzo dobry nastrój! A nawet mi przyszła ochota na wspomnienia. Czym są dla nas wspomnienia? Nutką nadziei, wiary, radości czy smutku i żalu? Niektóre z nich chciałabym wymazać zupełnie jakby te dni się nigdy nie wydarzyły, do innych chciałabym wrócić, a inne natomiast przeżyć jeszcze raz. Brakuję mi tego co było. Brakuję mi beztroskich dni, kiedy to nie musiałam się niczym przejmować, a uśmiech nigdy mnie nie opuszczał. Brakuję mi ciepła, życzliwości i  zainetresowania innych osób.. Ale cóż życia nie cofnę, dla mnie ważne jest to, że wspominam wszystko z uśmiechem. :)

Istota wspomnień polega na tym, że nic nie przemija.





















http://www.youtube.com/watch?v=Z68iqid-G8c&feature=related <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz